Hello Cairns!


Sitter har nu i regniga Cairns, har typ regnat varje dag sen jag kom hit. Riktigt javla daligt enligt mig, men vad gor man? Jag och rags har nu skiljs at iaf, resorna gick bra for bada och de blev ingen repris pa kaoset som skedde pa vag till Auckland. Vilket var bra.
Vad tycker jag om Cairns da? Joda, hade vadret varit battre hade de varit helt okej, nu nar vadret ar daligt sa nar staden bara upp i ett svagt godkant. Tycker staden Cairns saknar charm overhuvudtaget, allt handlar om turism och saker man kan gora och de pajar staden. Hade trott den skulle vara lite mer som Queenstown, men icke sa nicke!
Har varit ute och snorklat en dag och sen har kvallarna varit ganska goa. Har tappat bort min kameraladdare nu ocksa, eller gjorde de pa NZ, sa det blir mest textinlagg. Lamnar Cairns pa onsdag iaf, och nu kanner jag att detta inlagg borde sluta. Ingen riktigt rod trad, men ville bara skriva av mig!


Kommentarer
Postat av: åsa

Regn - bättre än snön som kom i Stockholm i helgen iaf.

Akta dej för krokodilerna som jag hört finns....

Hoppas att du fixar en ny laddare, alltid kul att se bilder från dej

2012-04-16 @ 16:44:55
Postat av: Gustav

Tar nastan sno som de kanns just nu. Det ar inget roligt regn som oser ner just nu. Krokodilerna finns i trasken utan Cairns, hade tankt akt och kollat pa dem men vadret har varit for daligt. Far se om jag hittar en ny laddare, ska gora mitt basta!

2012-04-16 @ 17:27:26
Postat av: Håkan

Fick mail från Isabelles föräldrar i Brisbane som sa att du var mycket välkommen dit om du ville. Bellas brorsa kan nog ta med dig ut på en barrunda.

2012-04-18 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: