Det var ett tag sen sist...





Nu har det gått ett ganska långt tag sen jag bloggade senast. Det som har hänt sen sist är en del, dagen efter att jag varit på Fraser Island skydivade jag, 14000ft. Coolt som fan och en framtida merit på CVt. Om ni vill se filmen på när jag hoppar får ni pallra er till Stockholm i sommar. Sveriges huvudstad.
Efter Hervey Bay drog jag vidare till Rainbow Beach, tråkigt ställe som fan, men hade tre goa tyskar som rumskamrater så var nice ändå. Stannade bara två dagar och sen vidare till Noosa. Var grymt bra, bodde med 15 tjejer i en 16-rumssal på Nomads. Vidare lite snabbt till Brisbane, rätt mysig stad som saknar pricken över i:et. Åker vidare imorgon till Surfers Paradise, detta mytomsbundna ställe. Blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart man vill se den, men frågan är om den visas redan 18/5? - det blir väl snarare i juli eller? Då kanske man också får se lite från Surfers Paradise också.Åsa

2012-05-08 @ 07:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: