Nu skiljs vi åt!



Som vi skrev i Hello Auckland så blev de jävligt stressat när vi skulle köpa tillbaka biljetter, det vi dock "glömde" att nämna var att vi köpte biljetter till olika destinationer. Jag (Gustav) köpte biljett tillbaks till Australien, Cairns. Rags köpte biljett till Bangkok, en resa som tar 30 timmar, 14 timmar på en flygplats i Singapore. Konversationen såg ut så här en tidigt morgon på Sydney Airport

R: Köp biljett till Thailand
G: Nej, jag ska tillbaka till Australien, Cairns. Men du får göra som du vill.
R: Mm, okej...
(Tystnad)
G: Du åker till Asien eller?
R: Yepps!
(Stressad tystnad)
G: Aja men vi tar en subway ikväll iaf? Är jävligt sugen!
R: Yepp, det gör vi, även om jag är grymt sugen på att sätta tänderna i en stor fet döner!


Slutsatsen blir att jag åker till Australien på tisdag, och Rags åker till Thailand på torsdag.

På tal om mat har vi förövrigt unnat oss en tårta 4 dagar i streck nu för att fira påsken ordentligt. Påsk är det största vi kan fira i världen och vad passar inte bättre än att lyxa till de lite. Alkohol kan slänga sig i vägen, vad ska man med de till om man kan äta tårta. Bättre att få naturligt fetma än att få ölmage!

Kommentarer
Postat av: Mia och Gunnar

Glad Påsk! Hörde att ni skulle åka till olika ställen, är allt bra med er? Vad ska du göra när du kommer till Australien igen? Kan vi skypa imorgon kl,09.00? (svensk tid)

Kramar familjen

2012-04-08 @ 09:17:52
Postat av: Håkan

Hoppsan! Här kommer det nyheter på rad. Lycka till nu båda på var sitt håll.

2012-04-09 @ 00:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: